Backstreet Memories
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Forum destiné aux Backstreet Boys - Forum intended for Backstreet Boys
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Weird Nick Quotes !

Go down 
AuthorMessage
Mary-Eve
Admin
Admin
Mary-Eve


Number of posts : 11517
Age : 40
Localisation : ♥ In his dream ♥
Registration date : 2008-03-16

Weird Nick Quotes ! Empty
PostSubject: Weird Nick Quotes !   Weird Nick Quotes ! Icon_minitimeSun 4 Jan - 18:42

"How did the Dairy Queen get pregnant? Burger King showed her his whopper!"


"It's funny to sing in the middle of so many bras!"


"Wow! She can dance better than Brian!"


"Hahaha! You don't know how many times I've gotten that, but I guess I take it as a kind of compliment. It's weird, though, cuz I'm my own individual person and I try to make a statement, you know? I'd rather people said, “That's not Leo, that's Nick Carter.” It's a compliment, but not one I like." (On people saying he looks like Leonardo DiCaprio)


"If you're a real group, you'll come out true to yourselves and you'll be together for a very long time. We feel that we are a real group and we will be together for a very long time."


"Sometimes, if I don't think about the room being dark and Martians in the closet, I can go to sleep real easy. But I'll never hang my feet off the end of the bed- I'm afraid little gremlins will bite my toes! Really!"


"I am still very young and I have lots of time for love. The day I find the girl of my dreams I would spoil her rotten."
MMMbop, I got clean socks, MMMbop Clorox rocks!!"


"Love is not something you have, it's something you do"


"You see, umbrellas only work when water comes from up above."


"You don't know that so don't say it in my face or I will (just let me think what I will do... hmmm)."


(Aaron on Nick) "I haven't got any bad habits that I know of, but Nick has. He picks his nose! (Jane covers her face) Ha ha! Now I've got him back for sticking me out on the hotel balcony in just myunderwear last night!"


"I'm not quite as grown up as I could be. Whenever I get the chance to hang out with my family, I head straight for my little brother Aaron's room to play with all his toys."


"Personally, I like it when fans do crazy things."


"I'm the baby!"


"I would never steal Brian's girlfriend!"


"We're standing up here picking our noses what do you think we're doing?"


"Stand over there...I'll pretend I'm coming atcha like a spaceship"


"Any guy in my position would enjoy it. I'm not gonna lie. I definately enjoy the attention the girls give us. We do love it, you know...I'm not gonna lie."


"It's a Backstreet Thing"


"Faithfulness is very important to me... I would be incapable of cheating on my girlfriend. I couldn't look at her straight in the eye. If I had a girlfriend, I wouldn't even need to look at other girls."


"I try not to look in the mirror that much."


"I dunno they just bunched up when I put these spandex things on."

"What the heck was that used for? I don't wanna know."


~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~

TRADUCTION ...


"Comment le Dairy Queen est tomber enceinte? Burger King lui présente son gros mensonge!"

"C'est marrant à chanter au milieu de tant de soutiens-gorge!"

"Wow! Elle danse mieux que Brian!"

"Hahaha! Vous ne savez pas combien de fois j'ai pu, mais je suppose que je le prendre comme une sorte de compliment. C'est bizarre, mais, parce que je suis ma propre personne et j'essaie de faire une déclaration, vous le savez, je préfère que les gens dit: «Ce n'est pas de Leo, c'est Nick Carter." C'est un compliment, mais pas une seule que j'aime. " (Le peuple dit qu'il ressemble à Leonardo DiCaprio)

"Si vous êtes un vrai groupe, vous allez sortir de vrai et que vous serez ensemble pour un temps très long. Nous avons le sentiment que nous sommes un vrai groupe et nous serons ensemble pour un temps très long."

«Parfois, si je ne pense pas à la pièce sombre et les Martiens dans le placard, je peux aller dormir très facile. Mais je ne décrochent jamais mes pieds au large de la fin du lit-je crains un peu lutins seront mordre mes pieds! Vraiment "

«Je suis encore très jeune et j'ai beaucoup de temps pour l'amour. Le jour où je trouve la fille de mes rêves, je gâcher son pourri."
MMMbop, j'ai eu des chaussettes propres, Clorox MMMbop rocks!! "

"L'amour n'est pas quelque chose que vous avez, c'est quelque chose que vous faites"

«Vous voyez, les parasols ne fonctionne que lorsque l'eau vient d'en haut".

«Vous ne savez pas qui il ne faut pas le dire dans mon visage ou je vais (juste permettez-moi de penser ce que je vais faire ... hmmm)."

(Aaron sur Nick) «Je n'ai pas tout de mauvaises habitudes que je connais, mais Nick a fait. Il reprend son nez! (Jane couvre son visage) Ha ha! Maintenant, j'ai de nouveau pour me coller sur le balcon de l'hôtel juste coomme la nuit dernière! "

«Je ne suis pas tout à fait aussi grandi que j'aurai du l'être. Chaque fois que jai la chance de passer du temps avec ma famille, je me dirige tout droit à la chambre de mon petit frère Aaron et je commence à jouer avec tous ses jouets."

"Personnellement, j'aime bien quand les fans font choses folles"

« Je suis le bébé »

" Je ne serais jamais voler la petite amie de Brian! "

«Nous sommes debout ici choisir notre nez que pensez-vous que nous faisons?"

"Debout là-bas ... je prétends, je vais Atcha comme un vaisseau spatial"

"Tout homme de ma position en profiter. Je vais pas mentir. Je suis certainement profiter de l'attention que les filles nous donne. Nous ne l'aime, vous savez ... Je ne suis pas pour mentir."

"C'est un Backstreet Thing"

"La fidélité est très important pour moi ... je serais incapable de tricher sur ma petite amie. Je ne pouvais pas la regarder droit dans les yeux. Si j'avais une petite amie, je n'aurais même pas besoin de regarder d'autres filles. "

«J'essaie de ne pas regarder dans le miroir "

«Je sais qu'ils viennent en bottes quand je mettre ces choses en spandex.

Que diable est celui utilisé? Je ne veux pas savoir. "
Back to top Go down
https://backstreet-memories.rpg-board.net
Mary-Eve
Admin
Admin
Mary-Eve


Number of posts : 11517
Age : 40
Localisation : ♥ In his dream ♥
Registration date : 2008-03-16

Weird Nick Quotes ! Empty
PostSubject: Re: Weird Nick Quotes !   Weird Nick Quotes ! Icon_minitimeThu 9 Apr - 17:30

Traduction poster pour Nick's/girl
Back to top Go down
https://backstreet-memories.rpg-board.net
 
Weird Nick Quotes !
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Weird AJ Quotes !
» Weird Brian Quotes !
» Weird Howie Quotes !
» Weird Kevin Quotes !
» Weird World Chat with Nick - Aug. 9 2005

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Backstreet Memories :: ♥ Nick's Access ♥ :: ♥ Nick Chat / Nick's Chat ♥-
Jump to: